Elieda Beauty Saloon

Elieda Beauty Saloon

Tuesday 23 August 2011

NATASYA PRODUCT - GOLD


VITAMIN C SERUM
Vitamin C Serum membersih dan melicinkan dengan intensif. Vitamin C Serum adalah rawatan anti-penuaan memulih segera visual dan tekstur kulit. Ia juga bertindak melenyapkan jeragat bahkan menghilangkan kesan merah serta radang pada kulit. Sesuai untuk kulit sensitif dan digunakan pada waktu pagi dan malam.


Cara penggunaan:
Titiskan Vitamin C Serum ke atas tapak tangan, sapu dan ratakan pada kulit wajah dan biarkan kering sebelum memakai toner dan krim.



HARGA : RM 22.90 (SEMENANJUNG) , RM 23.90 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 20.00 , RM 21.00




TONER GOLD
Toner boleh membantu menghilangkan bintik hitam selain menyegar dan menghaluskan kulit wajah, selain dirumus untuk mengecilkan pori dan mendinginkan kulit wajah. Fungsi toner adalah untuk membersihkan kulit wajah dan ianya dapat meresap jauh ke dalam epidermis kulit, mengecilkan pori-pori kulit dan menambahkan kelembutan kulit wajah.


Cara penggunaan:
Selepas membersih muka dengan Sabun Kolagen, semburkan Toner keseluruhan kulit muka dan ratakan dengan jari.



HARGA : RM 39.90 (SEMENANJUNG) , RM 41.90 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 35.00 , RM 37.00




SCRUB
Lakukan penjagaan muka sekali atau dua kali dalam seminggu dengan Skrub Natasya Gold bagi menghilangkan dan mengurangkan bintik-bintik hitam dan cela. Ia bukan sahaja mengurangkan malah menjadikan kulit wajah lebih lembap selain daripada menanggalkan sel-sel kulit mati.


Cara penggunaan:
Sapukan Skrub ke atas wajah dan leher yang lembap. Urut perlahan-lahan menggunakan hujung jari dan elakkan terkena kawasan sekitar mata. Basuh dengan menggunakan air sejuk.



HARGA : RM 48.90 (SEMENANJUNG) , RM 50.90 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 44.00 , RM 45.00





SABUN KOLAGEN


Sabun Kolagen dapat membersihkan tanpa mengeringkan kulit muka kerana ia dihasilkan daripada gabungan losyen pembersih yang dapat menghilangkan debu, minyak berlebihan dan kotoran lain dengan cukup berkesan. Penggunaannya yang berterusan tidak akan memberi kesan kepada pertahanan asid semulajadi selain dapat mengurangkan garis-garis halus akibat tanda penuaan dan menjamin kelembapan.


Cara penggunaan:
Buihkan sabun Kolagen, kemudian sapu dan urut perlahan pada keseluruhan kulit muka. Bilas sehingga bersih.



HARGA :  RM 24.90 (SEMENANJUNG) , RM 26.90 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 22.00 , RM 24.00






KRIM PELINDUNG SPF 30


Mengurangkan tanda kedutan pada bahagian mata, memberi perlindungan daripada sinar UVA/UVB, menghalang tanda-tanda penuaan sambil menjadikan kulit lebih anjal. Penggunaan berterusan bukan sahaja dapat menjaga malah ianya dapat merawat kulit anda agar kekal berseri sepanjang hari.


Cara penggunaan:
Sapukan Krim Pelindung SPF 30 secara rata pada keseluruhan kulit selepas penggunaan Toner dan Krim Pelembap.



HARGA :  RM 69.90 (SEMENANJUNG) , RM 71.90 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 62.00 , RM 64.00






KRIM PELEMBAP


Amalkan penggunaan Krim Pelembap Natasya kerana ianya memberikan kesan kulit lembut bak baldu, menelap dengan cepat ke dalam kulit. Bukan saja bagus untuk hidratkan kulit, ia juga bagus sekali menganjalkan kulit yang mulai kendur. Selain itu, ia menghalang sinaran UV menembusi lapisan kulit dan bertindak melambatkan proses penuaan.


Cara penggunaan:
Sapu Krim Pelembap pada keseluruhan wajah dengan urutan secara membulat selepas mengguna Toner.



HARGA  : RM 59.90 (SEMENANJUNG) , RM 61.90 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 53.00 , RM 55.00

No comments:

Post a Comment