Elieda Beauty Saloon

Elieda Beauty Saloon

Tuesday 23 August 2011

NATASYA PRODUCT - HERBA







SET 2 DALAM 1 SABUN & KRIM HERBA


Set percubaan yang ringkas mengandungi Sabun Herba dan Krim Herba yang dihasilkan untuk membantu menghilangkan jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam serta masalah-masalah kulit lain disamping mencerah dan menghaluskan kulit wajah tanpa pengelupasan. Produk ini boleh dibeli secara berasingan. Set ini sesuai digunakan oleh kaum lelaki dan wanita serta tidak mengira peringkat umur.

Bahan/Ingredients: Sabun Herba
Aloe Barbadensis, Eloeis Guinennsis (Palm) Kernel Oil, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Olive (Olee Europee) Oil, Palmitoyl Hydrolyzed Collagen, Soyabean (Glycine Soja) Extract, Vitamin E (Tocopherol Acetate)

Bahan/Ingredients: Krim Herba
Acrylate Copolymer, Aloe Barbadensis, Delonized Water(Aqua), Fragrance, Gingko Biloba Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil.

Cuci muka dengan Sabun Herba 2 - 3 kali sehari. Sapukan Krim Herba secara nipis dan lembut pada keseluruhan kulit muka pada waktu malam sahaja. Adalah disyorkan agar melembapkan kulit muka terlebih dahulu dengan menggunakan Toner Natasya sebelum menyapu Krim Herba bagi mendapatkan kesan yang lebih efektif. Teruskan penggunaan sehingga jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam serta parut pada kulit muka anda hilang dan kulit akan menjadi lebih cerah, halus dan segar.

Harga: RM 39.90 (WM) RM 42.00 (EM) - LESS 10%

AFTER LESS : RM 35.00 , RM 37.00





4 DALAM 1 SABUN KRIM, TONER, KRIM PELINDUNG UV SPF 25 DAN KRIM HERBA
Set Eksklusif Baru 4 Dalam 1 mengandungi Sabun Herba, Toner, Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba. Set yang lengkap ini khusus untuk membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat dan bintik-bintik hitam serta mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.

Bahan/Ingredients: Sabun Herba
Aloe Barbadensis, Eloeis Guinennsis (Palm) Kernel Oil, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Olive (Olee Europee) Oil, Palmitoyl Hydrolyzed Collagen, Soyabean (Glycine Soja) Extract, Vitamin E (Tocopherol Acetate)

Bahan/Ingredients: Krim Herba
Acrylate Copolymer, Aloe Barbadensis, Delonized Water(Aqua), Fragrance, Gingko Biloba Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil.

Bahan/Ingredients: Toner
Aloe Barbadensis, Algae(Seaweed Extract), Cucumis Sativus(Cucumber Extract), Lactoperoxidase, Methylsilanol Mannuronate, Propylene Glycol, Water (Aqua).

Bahan/Ingredients: Krim Pelindung UV SPF 25
Ascrobic Acid, Acrylate Copolymer, Benzophenone-4, Deionized Water (Aqua), Glycerine, Polydextrose, Titanium Dioxide and Vitamin E (Tocopherol Acetate)


Langkah 1: Bersihkan muka dengan Sabun Herba Natasya, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik gunakan 2-3 kali sehari.

Langkah 2: Semburkan Toner pada keseluruhan muka, rata dan tepuk dengan jari sehingga ia meresap ke dalam kulit. (Adalah disarankan agar menggunakan toner untuk melembapkan kulit sebelum menyapu Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba.

Langkah 3: Sapukan Krim Pelindung UV SPF 25 pada siang hari sebelum memakai alat solek.

Langkah 4: Pada waktu malam, ulangi langkah 1 dan 2, kemudian sapukan Krim Herba pada keseluruhan muka.

Harga: RM 103.00 (WM) RM 108.00 (EM) - LESS 10%

AFTER LESS : RM 92.00 , RM 97.00




SABUN HERBA (80g)

Formulasi terkini berasaskan herba-herba semulajadi dan diperkaya dengan ekstrak kacang soya, aloe vera, dan Vitamin E dalam bentuk sabun berfungsi sebagai pembersih yang mampu menanggalkan kotoran dan sel-sel kulit mati,menanggalkan minyak berlebihan, mengawal keseimbangan lembapan semulajadi dan mencerahkan kulit selain daripada menhilangkan jerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit bagi lelaki dan perempuan.

Cara penggunaan:
Cuci muka dengan sabun herba, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan 2-3 kali sehari.

HARGA : RM 15.90 (SEMENANJUNG MALAYSIA), RM 16.90 (SABAH/SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 14.00 , RM 15.00
KRIM PELINDUNG UV SPF 25

Krim Pelindung UV SPF 25 bertindak mencerahkan kulit malah pada masa yang sama mengurangi masalah jeragat dan pori-pori. Rumusan teknologi terkini membolehkan kulit wajah cerah dengan memantulkan cahaya daripada cela kulit yang terbina daripada garis halus dan kedutan sambil mengurangi kesan merah yang berpunca daripada kulit sensitif.
Cara penggunaan:
Sapukan Krim pelindung UV SPF 25 secara rata pada keseluruhan kulit mukadengan urutan secara membulat.
HARGA : RM 39.00 (SEMENANJUNG), RM 42.00 (SABAH/ SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 35.00 , RM 37.00
BEDAK ASAS
Bedak Asas yang khusus dicipta serasi dengan jenis kulit anda bagi mendapatkan kulit yang berasa selesa dan kelihatan cantik sepanjang hari dengan memperbaiki noda di wajah, menjadikan warna kulit muka sekata, menutup cela walaupun dengan sapuan yang nipis dan tahan lama serta tidak berminyak selain bertindak sebagai pelindung daripada sinaran matahari. Hanya mengambil 1 minit untuk mengubah kulit muka anda menjadi lebih berseri dengan penampilan yang sempurna.
Cara penggunaan:
Sapukan Bedak Asas secara rata pada keseluruhan muka sebelum menggunakan alat solek.
HARGA : RM 35.90 (SEMENANJUNG), RM 37.90 (SABAH/ SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 32.00 , RM 34.00
TONER
Satu lagi produk yang dapat memenuhi impian anda untuk memiliki kulit wajah bersih, segar dan sihat. Toner ini bukan sahaja bertindak membersihkan malah dapat mengembalikan kulit wajah yang kusam dan lesu selain mengecilkan pori-pori kulit. Untuk mengekalkan kelembapan kulit wajah, pastikan anda menyapunya setiap hari. Kelembapan kulit akan lebih seimbang. Sesuai untuk semua jenis kulit.
Cara penggunaan:
Selepas membersih muka dengan Sabun Herba, semburkan toner keseluruhan kulit muka, tepuk dan ratakan dengan jari.
HARGA : RM 18.90 (SEMENANJUNG) , RM 20.50 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 17.00 , RM 18.00
REPAIRING & LIGHTENING CREAM
Natasya Repairing & Lightening Cream menjanjikan kulit lebih cerah, licin dan berseri dalam masa beberapa minggu. Krim ini berupaya memperbaiki kerosakan kulit dengan mengurangkan pembentukan bintik-bintik hitam dan jerawat. Teksturnya tidak melekit, mudah meresap kedalam kulit dan membekalkan kelembapan.
Cara penggunaan:
Sapukan Natasya Repairing & Lightening cream secara rata pada keseluruhan kulit. Digunakan pada waktu malam sahaja.
HARGA : RM 45.00 (SEMENANJUNG) , RM 46.00 (SABAH / SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 40.00 , RM 41.00
PANTYLINER HERBA EXTRA CARE
Keputihan pada bahagian sulit memang perkara biasa bagi wanita. Namun, setelah terkena peluh atau air kencing ataupun apabila lelehannya berlebihan, ia boleh menjadi perkara yang tidak menyenangkan. Xtra Care mempunyai 12 jenis herba semulajadi yang terkenal dengan ciri-ciri mengawal kuman dan bau sepanjang hari, anti bakteria, mudah meresap dan memberi kesegaran sepanjang hari.
Cara penggunaan:
Digunakan selepas mandi. Untuk mendapatkan kesan terbaik, seeloknya ditukar 4 jam sekali.
HARGA : RM 11.00 (SEMENANJUNG) , RM 12.00 (SABAH/SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 10.00 , RM 11.00
GAMAT PLUS
Gamat Plus merupakan formulasi estrak herba khas yang selamat untuk rawatan penyakit kencing manis secara semulajadi, bagi meningkatkan metabolisme glukosa dan memperbaiki kebolehan penyembuhan luka-luka. Ia tidak mengandungi sebatian bersifat kimia atau bahan tambahan tiruan dan tidak sama seperti ubat lain. Ia tidak memerlukan preskripsi dan tidak mempunyai kesan sampingan negatif.

Faedah Utama:
1. Menyelaras paras gula dalam darah
2. Meningkatkan fungsi pankreas dan melindungi daripada radikal bebas
3. Menurunkan berat badan
4. Mengurangkan gula dalam air kencing dan darah
5. Menjana semula sel-sel beta
6. Memperbaiki hubungan suami-isteri .
Cara penggunaan:
Goncang sebelum minum. Ambil 1 cup iaitu 12.5ml sebelum sarapan pagi setiap hari.
HARGA  : RM 69.00 (SEMENANJUNG) , RM 72.00 (SABAH/SARAWAK) - LESS 10%
AFTER LESS : RM 59.00 , RM 64.00

No comments:

Post a Comment